اس ام اس دوستانه

 

تولد تولد تولدم مبارک!!
کسی که تولد مارو تبریک نمیگه خودمون به خودمون میگیم!!
(ستاد بدبخت بیچاره ها)



.


دلم کوچک است!کوچکتر از باغچه ی پشت پنجره! ولی آنقدر جا دارد که برای دوستی که دوستش دارم نیمکتی بگذارم برای همیشه..


.

دلم کوچک است!کوچکتر از باغچه ی پشت پنجره! ولی آنقدر جا دارد که برای دوستی که دوستش دارم نیمکتی بگذارم برای همیشه..


.


12345678910203040506070809010010001000010000010000010000010000
تا کی می خوای بشماری؟؟؟
بیشتر از اینا دوستت دارم دوست خوبم.


.


از مردم آزاریای دوره ی نوجوانی
شب برق بره بزنیم شیشه های همسایه رو بشکونیم


.


کیا یادشونه وقتی مدرسه بودیم هر کاری میکردیم تا معلم نیاد....!
از قربونی کردن تا دعا کردن واسه شکستگی پای معلم


.

یادش بخیر بچه که بودیم از این فرفره کاغذیا درست میکردیم و میدویدیم تا بچرخه
بعضی وقتا هم که دیوارو نمیدیدیم و با سر میرفتیم توش


.

ارزش دوست برایم به قدری است که پلی برای عبورش شوم ، حتی اگر لحظه ای به زیر پایش نگاه نکند؛...........


.

دقت کردین مامان یا بابات میان کنارت ، وقتی داری با کامپیوتر کار میکنی اینجوری میشی؟؟
(`-`) (._. ) (• - •) ( ._.) ( ' -') ... :-"
بعد سعی میکنی همه چی عادی باشه ! :))



 
گفتم دوست بهتر است یا برادر؟
گفت دوست برادری است که انسان مطابق میل خود انتخاب میکند..



.

به دوستم که یکی از فامیلامونم میشه پیام دادم که یه طوری بهش بگم امروز تولدمه . اونم فک کرده همینطوری واسش فرستادم با یه پیام دیگه جوابمو میده .خدایی فک و فامیله داریم ما!!!


.


سلامتیه اونایی که دهنشون پر حرفه…
ولی اونقد مؤدبن که با دهن پر حرف نمیزنن…
فقط سکوت می کنن…


.

ای کاش قانون همه دوستی ها این بود،یا رفاقت تعطیل یاجدایی هرگز….


.

شمارو نمی دونم ولی من یه وقتایی حتی حال ندارم با آسانسور برم طبقه بالا


.

آیاوكیلم شمارا به دوستی خود بامهریه یك دنیاارادت ومحبت یك عالم صداقت و صمیمیت و هزاران كلمه ی دوستت دارم در بیاورم؟
 

نظرات شما عزیزان:

(¯`·.¸¸.·'♥ آرزوها ♥'·.¸¸.·´¯)
ساعت13:26---14 بهمن 1391
سلام سلام

وبلاگ جالبی داری

مطالب هم خیلی جالبن

قابل دونستین وبلاگ ما رو لینک کنید
به ماهم سربزنید.

بای تا های


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 14 بهمن 1391برچسب:اس ام اس دوستانه,
ارسال توسط حسن هوشمند

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 258
بازدید کل : 39390
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1